wtorek, 3 marca 2015

Q&A #2

Cześć.

Tutaj Ilona.

Dziś czuję się już trochę lepiej (nie wspomnę, co się działo rano).
Teraz, gdyby nie to, że jak wstanę, to kręci mi się w głowę, byłoby ok.
Ten post piszę z telefonu, więc przepraszam za błędy.

Edit: Post kończony godzinę później przy komputerze, gdy już ruszyłam dupę wstałam.


Pytania zadała: Jestemchlopczycanr1
1. Witaj!
Cześć. :)

2. Ilona czy Iluś?
Ilona, ale i tak wolę Ilka, bo większość tak do mnie mówi.


3. Widziałaś się w reklamie metafenu?
Nie, ale za to widziałam tam Ciebie!

4. Domestos czy woda z kibla?
Oczywiście, że domestos, ale tylko cytrynowy.

5. Jak ma na imię Adam Mickiewicz?
Hm... Trudne pytania zadajesz. Może Juliusz?

6. Podaj 10 przykładów niczego.

  1. Nic
  2. Zero
  3. Coś co nie istnieje
  4. Coś czego nie ma
  5. Ja
  6. Czarna dziura
  7. Zadupie, na którym mieszkam.
  8. Polscy piłkarze
  9. Justin Bieber
  10. To co nie istnieje.

7. Co jest między R a U na klawiaturze?
TY xD Czyli t, y.

8. Gdzie teraz jestem, gdy piszę ten kom?
Może w łazience?

9. Nie jestem tu sama!
Ups...

10. Godzina napisania tego kom?
Czekaj, idę sprawdzić.
Coś koło północy.

11. Pytanie od Seby: Największa potyczka Stocha?
Trochę tego miał... Gdy będę mogła się rozpisać, to to napiszę, ale głównie było to przed 2011r. Ale on i tak już nic nie musi, on tylko może i chce.

12. Pytanie od Aleksandry: Lubisz nutellę?
Koffam!

13. Daleko jeszcze do końca tego pytania
Jeszcze tylko znak zapytania.

14. Które to pytanie?
...

15. Ulubiona liczba!
69!

16. Pierwsze oczy na MsP?
A o co chodzi?

17. Od kiedy tam grasz?
Jakiś rok.

18. Pierwszy blog na którym pisałaś
Mój, już dawno usunęłam.

19. Zostaniesz narciarką?
Nie... Może dlatego, że nie jestem z gór i nigdy nawet nie stałam na nartach...

20. Chętnie zobaczę twoją facjatę w telewizji xd
A ja nie...

21. Ej, ale to kiedysh :c
Czyli nigdy!

22. Nie mam pomysłu
Bo to się nie myśli, tylko pisze bezsensowne pytania. Proste?

23. Procenty czy Fame?
Nie grałam, gdy były procenty, więc powiem procenty. xDD

24. Fejm forum to Angie mądrala czy Ineska zboczeniec twoim zdaniem?
Nie wiem o co chodzi, ale Angie jest...bez komentarza.

25. Shann czy Kubuś!?
Yyyy..Bz urazy, ale Shann!

26. Wiedziałam że obaj
Pomyliłaś się! ^^

27. Córkoo rybakaaa, Mazuraa z Mazurr...
Hehe... Szkoda, że z Mazur też nie jestem, a mój tata nie jest rybakiem. xDD

28. Będę ci śpiewać przez wieki
Ok.

29. Mam wstawić opowiadanie na blogu Shann?
Jasne. C:

30. Ty koffasz mnje jeszcze? :c
Tagg! ♥ ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

31. Wiesz, że mam bloga?
Wiem i mam zamiar go czytać. :)

32. Też jestem chora :c
#Pjona!

33. U mnie jest epidemia
U mnie jakiś wirus...(To nie to samo?)

34. Kim są Seba i Aleksandra?
Pewnie jacyś znajomi, rodzeństwo albo rodzina czy coś...

35. Wiem że ty nie wiesz :c
Może wiem.

36. Powiedzieć ci?
No.

37. Ojoj, nawet jesli nie to powiem
No to kuffa, mów!

38. Aleksandra siostra, Seba wiecej niż przyjaciel iksdeiksde ja głupia
Huehuehue... Coś tam zgadłam, ale przyznam, że Seba skojarzyło mi się ze Sebastianem Szczęsnym, komentatorem sportowym, który też komentuje (zabijecie mnie) skoki narciarskie.

39. Napisz tak długą odpowiedź na to pytanie by je pominęli
O! To może tu napiszę trochę o (po kolejnych wyrazach każdy zjedzie do następnego pytania) skokach narciarskich.
To od czego zacząć?
Może od tych potyczek Stocha..
Na MŚ w tym roku sobie zjebał skok na skoczni normalnej, ale ta skocznia od początku mu nie pasowała.
A wcześniej to do konkursów się nie kwalifikował, drugie jego skoki były beznadziejne itd.

A może coś o zamchu na Stocha?
Będzie też o jego potyczkach.

TYLKO UWAGA! ARTYKUŁ BRANY ZE STRONY: NONSENSOPEDIA.WIKIA.COM

Sezon 2011/2012
Kamil znów zalicza całkiem sympatyczne lato, dzięki czemu zaoszczędza przynajmniej kilkanaście dobrych wymówek na nieudane skoki zimą, co okazuje się niezwykle przydatne. Jeśli prawdziwego faceta nie ocenia się po tym jak zaczyna, ale jak kończy, Kamila można by uznać za kobietę w spodniach. Fakt faktem zazwyczaj ma całkiem udane pierwsze skoki, ale wtedy zdarza mu się zapomnieć, że zwyczajowy konkurs skoków składa się z dwóch serii, tak więc organizatorzy konkursu często ściągają go z pobliskiej restauracji, gdzie przy piwie odpoczywa po udanej pierwszej serii, i zmuszają go do oddania drugiego skoku, niestety przerażony, zestresowany i zdyszany długim biegiem pod skocznię Kamil zazwyczaj psuje swój drugi skok. Kiedy jednak w pobliżu skoczni akurat nie ma żadnych barów ani restauracji, Stochowi czasami udaje się oddać dwa równe skoki, ale również tylko wtedy, gdy na prowadzeniu nie jest Austriak, bo w przeciwnym wypadku Walter Hofer i MIran Tepes już na zapas rozgrzewają swoje maszyny do wiatru, aby nasz rodak nie mógł odlecieć zbyt daleko. Niestety mafii narciarskiej nie udało się pokrzyżować planów Kamilowi w Zakopanem, gdzie wygrał. O dziwo, Austriacy wystąpili bardzo słabo.
Jak większość Polaków, a zwłaszcza jak były juz mistrz, Kamil ma tendencje do lepszego końca sezonu. Mimo że ostatnio zalicza dobre występy i często jest na podium, lubi doprowadzać kibiców do załamania nerwowego, a zwłaszcza fanów płci żeńskiej, która – jak wiadomo – często wpada w panikę. Prawdopodobnie wziął przywarę po Ammanie, który lubił skakać słabo w treningach, a dobrze w konkursach.
Inny sezon:
Miran Tepeš był zniesmaczony tym, że Kamil zajął 10 miejsce na MŚ w lotach w Vikersund, więc postanowił skompromitować go w Lahti. Mimo tego, że na dole skoczni było „czerwono”, ten drań puścił go w tak złych warunkach, że Kamil skoczył tylko 79,5 metra i niestety nie zakwalifikował się do II serii
Inny sezon:
Początek sezonu dla Kamila był bardzo fatalny. na początku sezonu w Lillehammer zajmował odpowiednio 30 i 36 miejsce. Po czym w Kuusamo wpadł w depresję po niezakwalifikowaniu się do I serii oraz ostatnim miejscu w drużynie. Później na Engelberg przypadła wielka forma. Zajął 2 miejsce przez Hofera i tylko wyprzedził go Kofler i 14 miejsce (nawet Maciek był wyżej). Potem w Turnieju Czterech Skoczni zaczął mizernie bo był w drugiej dziesiątce, po czym był blisko na podium (dokładnie 6). Następnie w Insbrucku zrobił wszystko na lepsze (był 2) ale i tak przegrał z Grzegorzem W Wiśle zajął miejsce siódme, a w Zakopanem był trzeci zaAustriakami Norwegami Kawą Jacobs i Bardalem, Później w Sapporo był 9 i 5 a wygrywał Jan Matura (zdał maturę po 30?). Na Mamucie w Vikersund pobił rekord z Planicy osiągając tyle co Piotr Żyła rok temu. W następnym konkursie również miał niskie loty i tak aż do Mistrzostw Świata w Val Di Fiemme obniżał loty i nie stawał na podium. Do tego w Klingenthal go zdyskwalifikowano za złyupierCenzura2ony kombinezon. Był zły!!!

Inny sezon i Igrzyska Olimpijskie:
Do Polski pojechał jako zwycięzca, jednak to nie wygrał konkursu, ale utrzymał pozycję lidera Pucharu Świata, w Wiśle był po pierwszej serii piąty za Księżniczką, jednak w drugiej skoczył na drugie miejsce przegrywając tylko z Andreasem Wellingerem. W Zakopanem skoczył ponad 125 metrów, jednak był blisko upadku, i skończyło się na fatalnym, 17 miejscu, będąc dalej w żółtym plastronie lidera PŚ. Niestety, nie za długo, bo do Sapporo nie pojechał, więc koszulka trafiła do Petera Prevca, Stoch tracił 91 punktów do lidera PŚ, w Willingen dwa razy wygrał, dwa razy drugi był Severin Freund, a trzecie miejsce było w rękach Słoweńców: Damjana i Prevca, aż w końcu nadszedła Olimpiada. 6 lutego na treningach był cienki, zajmując 20., 10. i 22. miejsce, w piątek był lepszy był raz drugi i dwa razy pierwszy. 8 lutego w serii próbnej skakał nie za daleko, w kwalifikacjach sto metrów. Aż nadszedł konkurs indywidualny. W pierwszej serii zmiażdżył rywali, skacząc 105 i pół metra, w drugiej nie oddał złota – 103,5 metra, Hofer z Tepesem zostali sojusznikami i planują go puścić w wietrze z boku do nawet 5 m/s. Spisek przybiera na sile, gdyż Stoch swoimi skokami ukradł cenny złoty medal oraz kawałki meteorytu w nim zawarte. W Falun skoczył pierwszy skok słabo, w drugim poleciał na nowy rekord skoczni i zajął 4 miejsce. Niestety Peter Prevc był drugi i Kamil stracił pozycję lidera Pucharu Świata. Konkurs wygrał Severin Freund, który w drugiej serii odebrał rekord skoczni Kamilowi. W Lahti słabo skoczył w kwalifikacjach tak jak inne nieloty tego dnia: Maciej Kot, Piotr Żyła, Jan Ziobro i Klemens Murańka. Na szczęście w konkursie zajął 3 miejsce, ale nie odebrał Prevcowi koszulki lidera. W niedzielnym konkursie skakał znakomicie, nie jak beznadziejni tego dnia Maciej Kot, Piotr Żyła, Jan Ziobro i Klemens Murańka. Wygrał ten konkurs i był, co najważniejsze, lepszy od niemca. Skoczył tak dobrze, że aż zabolało go kolano czy tam coś innego. No i w końcu zdobył koszulkę lidera. W Kuopio znów wygrał i powiększył swoją przewagę nad preszczem Prevcem. W Trondheim wiało wydupiście mocno. No i niestety Kamil był dopiero 9, ale Prevc skoczył tak beznadziejnie, że nie mógł spaść skoczyć drugi raz. W Oslo liczyli wszyscy, że Stoch już zdobędzie Kryształową bulę Kulę, ale niestety tego nie zrobił. Był trzeci i Prevc skoczył znów słabiej od Kamila. W końcu nadeszły Mistrzostwa świata w lotach narciarskichw Harrachovie. Kamil zajmował 5 miejsce po pierwszym dniu. Jednak w sobotę wiało tak mocno, że gdyby skakali, by się pozabijali. Na szczęście Hofer odwołał zawody, choć czekał 3 godziny na to, by odwołać zawody i mieć w dupie kibiców i Kamilowi nic się nie stało. W niedzielę wiało jeszcze mocniej i kolejne zawody odwołano. W Planicy Stoch indywidualnie był dwa razy czwarty, bo Tepes i Hofer nie chcieli, żeby znów Kamil wygrał. W drużynówce Polacy zajęli drugie miejsce, dzięki nie przydzwonieniu w bulę w obu skokach Stocha i skoczeniu dobrych skoków, tylko jednym zawalonym skoku Murańki, rekordzie Żyły po lekkim kacu i beznadziejnych dobrych skokach Kota. Kamil w tym sezonie zajął pierwsze miejsce w PŚ i odebrał w końcu, co nie podobało się Hoferowi, Kryształową Bulę Kulę po 4 kulach mistrza. W tym sezonie Stoch skakał słabo znakomicie.

Ciekawostki



  1. Tuż przed Mistrzostwami Świata w Lotach Miran Tepes wykopał Kamilowi mogiłę na pobliskim cmentarzu w Vikersund. Ponadto Miran wszystko sobie zaplanował (przy pomocy Hofera), jednak na szczęście nie udało mu się zabić naszego Kamyczka.
  2. Jak można było się domyślić jest nie lubiany przez Hofera i Tepesa.
  3. Po wywalczeniu złotego medalu w Rosji, Putin, Hofer i tepes zostali sojusznikami i planują zabić Kamila.


Huehuehue... kto ominął?
Dla tych co wytrwali (jest w ogóle ktoś?) mam kilka cytatów PIOTRA ŻYŁY!
To miszcz wywiadów.
Zobaczcie tylko!

,,Dupa na buty, garbik, fajeczka i jakoś poleciało!"
,,Córka zeżarła kostkę od kibla i musieliśmy do szpitala jechać."
,,-Planujesz jakieś świętowanie (to mówi dziennikarz!)?
- No hehehe, pewnie hehehe, głupio pytasz hehee. No na razie nie wiem hehehe, na razie jeszcze nie myślę o świętowaniu. Na razie muszę się dostać jakos do hotelu, bo gdzies jestem, nie wiem gdzie."
,, A chyba mu flaszkę postawię."
^ To mówił po tym, jak dzięki wpadce Martina Kocha zakwalifikował się do konkursu.
Poniżej dalszy ciąg.
,,Jakby do mnie ktoś z flaszką przyszedł po zepsutym skoku, to chyba bym mu tą flaszką po łbie strzelił."

Dobra, kto ominął to pytanie? xDDDD

40. Ej no
UMCIA UMCIA! UMCIA UMCIA!

41. Masz zwierzę?
Nawet 3.

42. Najlepsza ocena w szkole?
6.

43 Ja te mam średnią 4 sześćdziesiąt coś? Chyba coś to osiem ale nie wiem.
Braffo!

44. 3masz się jeszcze?
Jakimś cudem. Fajnie to napisałaś.

45. Największe marzenie.
Dużo ich jest...

46. Padam
Hehe...

47. Nie dobiję stu :c
Ja dobijałam w jednym Q&A 300, a Ty 100 nie dobijesz?!

48. A może
Właśnie.

49. Gdy piszę to pytanie jest 16 min do północy
Ja kiedyś pisałam o 2:00.

50. Czy w Danii rosną niebieskie irysy?
Zapytaj modów.

51. Cola imbirowa czy normalna?
Normalna.

52. Zero czy SzeźdźeziondDziefjeńć
69 forever!
Ale ja jestem zboczona...

53. Wybrałaś drugie xd
Stwierdzenie godne miszcza.

54. Jak nie wybrałaś drugiego to przeczytałał pytanie 53 przed odpowiedzeniem na 52 żeby zrobić mi na złość
Ale wybrałam. xDD

55. Wiesz że Diana patrzy mi w robocze? XD
Ja też Ci patrzę. ^^

56. Ja ci paczam w robocze iksde iksde
Ja też. ^^

57. Czuję się jakby na góre wchodziła bo padam.
Naćpaj się domestosa albo już ewentualnie majonezu i będzie ok.

58. 10 min do północy
Jeszcze wcześnie, można ćpać.

59. Eksdi czy iksde
xD

60. Dręczy mnie to czy iksde czy eksdi
...

61. Miałaś świadomy sen?
Chyba nie.

62. Miewasz paraliż senny?
Huehuehue... Nie.

63. A miewasz sny o karierze narciarskiej?
Nie, znaczy tak, ale nie o mojej. xDD

64. 8 minut.
восемь минут

65. Nie zadam 100 pytań do północy, 7 min
Ja bym dała radę...
66. Kurde aniele pomoż mi
Wystarczy nie myśleć, tylko pisać!

67. SEBAAAAA! Cho no głupie pytanie zadać.
Niech zada, może znowu o skokach.
#pozdrowieniadlaSeby

68. Kurde nie chciał :c
No co za...!

69. OJOJOJ YO TA LICZBA MNIE PRZEŚLADUJE
Nie tylko Ciebie... Przez nią zadawałam takie zboczone pytania Amye...

70. Ech, nie zdążę
TO SIĘ POŚPIESZ!

71. Jak mam na imię
Iza albo Izabela.
Wiesz, że Izabela znaczy ,,wybrana przez Boga"?

72. Ile mam lat? Eksdi iksde
12. ^^

73. Słyszałas o aferze o kolor sukienki w internecie?
Niet.

74. Bieber bierze w niej udział xd
Bez komentarza.

75. Matko 4 min
CO TAK DŁUGO?!

76. Powiedz Sebie żeby mi.pomógł
Seba, choć! Zadasz mi jakieś pytanie o skoki.

77. Aj i tak za póżno będzie
Szkoda.

78. Yeh dopiero tyle pytań?
Nom...

79. Lubisz siedzieć?
Zależy gdzie...xDD

80. Nie lubisz stać?
Nie.

81. Co.robisz?
Yyy... Piszę?

82. Chodzisz do 1 gim?
ODKRYCIE ROKU!

83. Miewasz koszmary?
Od kilku lat nie miałam żadnego...

84. 2 minuty
NO SZYBCIEJ!

85. A ja nje mam weny
Twórczej?

86. Jak myślisz zdążę?
Nie.. Nie naćpałaś się.

87. Pytanie bez sensu
Nie widziałaś moich w Q&A Amye... (Bez Komentarza.)

88. To nie pytanie
A to było pytanie?

89. 1 minuta
Masz jeden moment....

90. Boje się
Czego?

91. Lubisz słdycze?
A kto by nie lubił?

92. Czy znasz Sspectrę?
Jeśli chodzi Ci o tą osobę, o której myślę, to tak. Czytam jej bloga.

93. Nieeee! Północ :c
Nie wyrobiłaś się.

94 Czy tak jak ja wchodzisz co 5 min na ulubione blogi by eprawdzić czy są nowe posty?
ZAWSZE I WSZĘDZIE!

95. Piszą z telefonu
To dlatego jest tyle literówek...

96. Prawda czy fałsz
True

97. Skojarzenie do loginu shannon'
Może lepiej bez skojarzeń...

98. Zmienić nazwę google, jak tak to na jaką?
NIE!

99. Chyba piszę bez sensu co nie?
I co z tego?

100. Nareczcie, to baju baju *u*
Pa...

101. A nie xd
Wiedziałam...

102. Okej jest 3 po 12.
To jeszcze zdążysz się naćpać!

103. Teraz narka :c
Doprawdy?

104 . Ciąg dalszy pytań!
Zauważyłam...


105. Dobiję 300, załoźysz się?
Załoźe....


106. O ile się założysz?
O coś...


107. Z czego piszę?
Wróżbitka Ilona już nie wróży, zbankrutowała.

108. Zrobisz mi logo?
Jak się nie boisz....


109. Kochałaś mnie wczoraj?
Tak... Ach te skojarzenia...


110. Kochasz mnie dzisiaj?
Nom...Koffam! ♥


111. Mam na 2 imię Natalia.
Ładnie.


112. A ty jak masz na 2 imię, jeśli masz?
Donata (Cicho....)


113. yrzT nedeJ nedeJ
Huehuehue...


114. Interesujesz się Japonią?
Tylko skoczkami narciarskimi z Japonii i zawodami PŚ w Sapporo. xDD


115. To zobaczę tą twoją facjatę w tv za 8 lat?
NIE!


116. Kiedy masz urodziny, bo chcę ci kupić elżee +-+
To jeszcze poczekasz...23 września...


117. medeiS nedeJ nedeJ
...


118. Napisz tą liczbę od tyłu
811 (Nie o to chodziło, prawda?)


119. MAM TĘ MOC!
Coś jednak ćpałaś...


120. Ilona, muszę ci coś powiedzieć...
Mów...


121. Kocham cie...


122. ...płe naleśniki! XD
Obrażam się... Już Cię nie koffam...


123. Łan Tu tri
Lalala....


124. Wiesz o co chodziło z tymi naleśnikami?
Tak...

125. Połącz pytanie 121 i 122.
Wiesz, ogarnęłam to bez Twojej pomocy. ^^


126. Najkrótszy opis wojny xD
Putin


127. Już padam!
Serio? No weź...


128. Mam...
?


129. ...ciu(l)
Ok, co ćpałaś?


130. Nie ty!
Hehe....

131. Omiń 3 pytania
Nie.


132. Pusto
Pełno...


133. Pusto
UNGA BUNGA! UNGA BUNGA! UNGA BUNGA!


134. Pusto
UNGA BUNGA! UNGA BUNGA! UNGA BUNGA!


135. Kogo najbardziej lubisz z bloga Shannon?
Nie ffiem...


136. Kogo nabardziej lubisz z tego bloga?
Nie ffiem...

137. Kogo najbardziej lubisz z bloga Emily?
Nie poffiem....


138. Masz konsolę?
Nie.


139. Masz komputer czy laptop?
A co to jest?


140. Jaki masz telefon?
Goclever qantum 4 (czy jakoś tak xD)


141. Czy w ogóle masz telefon?
Halo? Policja! Proszę przyjechać na fejsbuka!


142. Lubisz mom nazwę gugle? (błędy spec.)
Koffam!


143. Ja mam Xperię J B)
(y)


144. Lubisz naleśniki?
Nie....


62864926389477166539. A nie 145? B)
Miszcz matematyki.

146. Dlaczego ! Donata ! ?
Czytaj odpowiedź na pytanie 112.


147. Masz drugie konto?
Mam.

Dużo...

148. Kto jest z tb na twoim logu?
Ja...Ale z drugiego konta...


149. Ech.
...


150. Mama czy tata
Oboje.

151. Masz rodzeństwo?
Starszą siostrę.


152 Teraz jestem na kompie
O Ty!


153. Musiałam przepisać wszystkie pytania :c
HUEHUEHUEHUEHUEHUEHUEHUE!


154. Jesteś super xp
Dziękować.


155. Co miałaś na obiad?
Pizze.


156. Mam 14 % baterii na telefonie i laptopie xD-e
Hehe...


157. Idę po ładowarki
A idź pan stąd!


158. S-ł--ka?
Nie ogarniam...


159. Czy myślisz że Milga jest segzi?
...


160. Wiatr
wieje...


161. Jest u cb śnieg?
NIE! :O


162. Bo u mnie w Opolu nie ma :c
O bosz... Ty aż z stamtąd?
163. ABCDEFGHIJKLMNOPQRATUWXYZ
KLKGFKPHKLGH;K,GJL;KGJKGPJKPOKJLFDJUIDJGLKJGDFGJKFDLKHOFIGKJHOIGHJ


164. Ułóż zdanie w którym każdy wyraz zaczyna się na P
Paulina poszła po pizze.
Można?
Można!


165. Patrycja poszła po Pauline powiedzieć pewny... Ej nie umiem xD
Hahahaha...


Pytania zadała Adrianna2005.

101. Pisałam z telefonu, hehe
Już wiem.


102. To co? Dzisiaj dobijamy do 500 B))
Nie sądzę....


102. Jakie są twoje dwie ulubione litery?
S

Czekaj...
X , E
#Bez skojarzeń

103. A co je dzieli na klawiaturze?
Dużo innych liter.


104. Beware (d)

  •  

105. Dlaczego zawsze jak smaruje chleb masłem i mi upadnie musi ekem... pier*olnąć tym masełkiem i kanapka do psa? :(
HAHAHAHAH!

106. Dopiero 106 a mnie już ręka boli, hem
Słabiutko...


107. Pseplasam za sart o blondyncze :#
Hihihi...


108. Nie mam pomyłuuuu.
Problem życiowy...tak?

NIE MYŚL!
NAĆPAJ SIĘ I PYTAJ!

109. Masz chłopaka? O.o
Nie.


110. Robisz pinkne loga *o*
Nie kłam...


111. JEDEN JEDEN JEDEN
O Ty miszczu....


112. Zrobisz mi logo?
Na pewno chcesz?


123. Dlaczego wszystkie nasze nicki/pseudonimy odmieniają się na "Sra"? Np. Sradaqs, Srilona, Sraleksa, Srannon, Srilka, Srolka czy Srozzool? (Bez obrazy dziewczyny xdd)
Hehehe...


124. Kiedy znajdziemy siem na zakrencieeee
...fotoradar pierdolnie nam zdjęcie. (Przepraszam za ten niecenzuralny wyraz.)


125. KLUBISZ SRIBERA? (Bibera)
Pojebało Cię? Tego gej, rozpieszczonego małolata, debila, zjeba...  Bez komentarza.


126. Maj gud
Dokładnie. C:


127. Kupiłam ci domestos w biedrze B))
A dziękować, dziękować.


128. Wiesz, ja wolę ćpać masło, a nie majonez, czy domestos..
Fuu...


129. Każdy lubi co innego.
Jak już stwierdzamy fakty, to powiem to... NIE WIEDZIAŁAM!


130. Czaisz, że moja 4 letnia sis ma tableta na własność? :#
o_O


131. Nie wiem co napisać.
Pytanie.

132. Ejj, to ja na 100k wyświetleń dam sw zdj B))
Nie....


133. Miasto czy wieś?
Wiocha...


134. A wieś czy miasto?
Też wiocha...


135. Umiesz pływać?
Szczerze? Nie.


136. Bo ja nie :/
#PJONA!


137. Ostatnio na basenie przepływaliśmy pod wodą to mi wody do uszu naleciało i pół dnia NIC nie słyszałam..
(Myśli.) Hehehe... (Pisze.) Współczuję...:C


138. Mam postanowienie.
Jakie?


139. Od 150 będę zadawać sensowne pytania.
NIE!


140. Dlaczego nie lubisz masła? :(
Bo jest nie dobre.


141. Nie długo ósma a ja nawet w połowie nie jestem.
No, nie ładnie...


142. AAAAAAAAAAAAAAA!
Be, we ge, de je, jo, że, ze...


143. Na kogo głosowałaś na blogu Abieskiej?
Nie głosowałam.


144. Ja na kasie *o*
Uważaj, bo ktoś się obrazi.


145. Z czterech głosów!
BRAFFO!


146. Laptop, komórka, tablet, komputer
Laptop, komórka, tablet, komputer...


147. Spaćć... :(
Dobranoc...


148. Mam pomysł na pytanie nr 150 c:
Czekam.

151. Nie ważne.

:C

150. WALIĆ POSTANOWIENIA.
BRAFFO! TAK TRZYMAJ! ZNÓW W CIEBIE WIERZĘ!


151. Lubisz Nutelle?


153. Ja ją często dodaje do masła.
Lol. xD


164. A nie 154?
Pomyliłaś się, miszczuniu!


155. Lubisz #He#Szta#Gi?
#Oczywistaoczywistość.


156. #Ajm#Fice#Króloffa#Hesztagsóff
Królową hasztagów jest AmyeChan!


157. Bedem teraz wszystkie pytania z hesztagami pisała B))
Jak chcesz...


158. ######
Bawisz się w moda?


159. Zrobić serie z wyzwaniami?
Jasne!


160. Hacked baj Adaqs. Nołbodys saf! (d)
I am scard... I don't know....


161. Chcesz ze mną sobie robić beke na ang MSP
Jasne. :)


162. Jak tak, to wejdź kiedyś na chata to Ci wyjaśnie.
Ok.


163. NIEEE ÓSMA JEDEN
Hehehe...


164. Wiesz ile man procent baterii w telefonie?
69?


165. Zgaduj
...


166. Zgaduj
....


167. Zgaduj
....168. Zgaduj
...169. No dobrze. Zakryj pierwszą liczbę w tym pytaniu i zgaduj ile mam baterii B))
Ha! Zgadłam!


170. 69? BINGO
Proszę o braffka!


171. Jeszcze 29 pytań do osiągnięcia porannego celu.
Oki.


172. W południe zadam 100.
Nie zadałaś. :c


173. A wieczorem 200.
Też nie zadałaś...


174. I będzie 500 B))
Ale nie ma!


175. A może 5000?
Miszczu, oblicz.


176. Reka mnie boli.
A mnie nie, przyzwyczaiłam się.


177. Masz raka? O.o
A ty?


178. Opuściła mnie wena.
:c

:C

179. Na MSP założyłam new konto B))
Ja też. ^^


180. Ale z Adzijany nje odchodzeł
Ja z Donaty też...


181. Jeszcze 19 pytańń. 
Czekam...


182. Wiesz, że, gsy kupiłam vipa odrazu dostałam równo 7 wiadomości "Daj pozdro"?
Taki lud...nic nie poradzisz...


183. Wierzysz w Anonky?
Niet.


184. Ja nie.
#PJONA

Znowu...

185. A w Talking Angele?
Bez komentarza...


186. Na forum znalazłam temat o TA i tak takie cuś napisała laska:
?


187. POMOCY! TO TRYNKI ŁINKI WSTAWIŁ DO JEJ OCZU.... DOM! NA PRAWDĘ! TO JEST... DOM!
POMOCY TEN DOM WYJDZIE Z TELEFONA/KOMPA I NAS ZJE! XDD
CZEGO TE DZIECI NIE WYMYŚLĄ....


188. Też mam takie zdanie o tym.
Takie jak ja?
#PJONA


189. Powtarzam się?
Chyba nie...


190. Jescze 10 pytań i jest 8:11 phi
PYTASZ PAN, CZY NIE?


191. Na 8:50 do szkoły.. :(
A ja chora siedzem...


192. U cb też taka ładna pogoda? C:
*Patrzy przez okno* Wiatr, deszcz, chmury, zimno...


193. Mój brat oblał klawiature mlekiem, a gdy ją suszył stopił klawisze xdd
Ja wylałam herbatę...


194. Bijmy mu brawo :*
PROSIMY O APLAUZ PUBLICZNOŚCI!


195. No i nici z mojego postanowienia :/
I dobrze...


196. Wiesz jak dobrze podrabiam screeny?
Jak?


197. Masz GG? Bo bym mogła ci pokazać c:
Nie, to przestarzałe...


198. Nadużywam emotek? ������
A nie zauważyłaś?

199. Nie mam pomysłu na pytanie...
Ups...


200. Daleko do 200?

Całe 100 kilometrów.



Tyle pytanek.
Czy będzie kolejna część?
Zależy od Was.
Będą pytania, będzie Q&A.

POZDROWIENIA!

                                                                       


6 komentarzy:

  1. 201. ZOBACZYSZ, ŻE DOBIJE DO 500
    202. Ejj, dlaczego ominęłaś trzy (?) Pytania? :((

    Reszte adam potam, huehue

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz się na mnie wyżyć u Shannon, hshshshshshshshahshshshshsgsghshshshsghshshshshshshshsgshshsgshsgshshshgsgsgsgsgsgsgsgsggsgsgsgsgsgsgsgsgsghshshshshshshshshshshahshshslqlqlqlqlqlqlqlqlqlqllqlqlqlqlqlqlqlqlqlqlqllqlqlqlqlqlqlqlq
    Mam gupaffe, ale csi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilonko nie wiedziałam, że jesteśmy takimi samymi maniaczkami skoków narciarskich! (to znaczy wiedziałam ale nie, że aż taką) Ciekawostka: Niektórzy nazywają Piotra Żyłę ,,wiewiór" mój tata czasem ,,wiewir" xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słyszałam.
      Nazywają go też złotousty (przez wywiady) i o ile dobrze pamiętam, Pieter. xD

      Kocham skoki narciarskie, w tym sezonie oglądałam wszystkie konkursy. xD

      Ale nie wiedziałam, że jeszcze ktoś tutaj lubi skoki. xD

      Usuń
    2. Ja też nie wiedziałam dopóki ty nie doszłaś na bloga ;D

      Usuń

Radzę się zastanowić... ;)